Tingkatkan traffic anda di sini

Jana Pendapatan Di Sini

Saturday 6 April 2013

Kenapa memilih wanita berumur kan banyak lagi yang muda-mudadan mantop,,,,,



Trend sekarang ramai lelaki suka wanita yang sudah berumur

Antara faktor yang mendorong yang mendorong kaun lelaki memilih pasangan yang lebih berusia daripada mereka :-
* Wanita berusia lebih matang dan mempunyai daya intelek yang lebih tinggi. Mereka boleh diajak berbincang mengenai pelbagai perkara kerana mereka lebih berpengalaman.
* Kebiasaannya wanita yang lebih muda bersifat juga agak kebudak-budakan. Lelaki biasanya tertarik dengan wanita yang lebih berdikari dan tidak terlalu bergantung dengan mereka.

1.  Kedudukan kewangan mereka lebih stabil berbanding gadis-gadis muda. Lelaki dengan ini dapat menumpangnumpang kestabilan ekonomi pasangannya.
2. Wanita berusia kurang merajuk daripada wanita yang lebih muda kerana mereka mempunyai emosi lebih stabil. Kebanyakan wanita berusia bersikap lebih positif dan jujur dalam menyuarakan pendapat.
3.Wanita berusia mempunyai lebih sifat keibuan jika dibandingkan dengan wanita muda yang belum bersedia menimang cahaya mata. Setiap lelaki yang memerlukan perhatian dan belaian. Sifat keibuan mampu memenuhi sifat manja lelaki.Jarak umur yang jauh bukanlah penghalang kebahagiaan dalam sesuatu hubungan itu. Tua atau muda adalah pilihan masing-masing kerana setiap individu berhak untuk membuat pilihan sendiri. Paling penting setiap pasangan harus berkomunikasi dan mencari penyelesaian terbaik jika landa tsunamai atau masalah

No comments:

Post a Comment

Kami memerlukan sumbangan anda untuk menaik taraf blog ini.Sila click iklan di bawah untuk menderma

KEDUDUKAN SEMASA LIGA SUPER, JADUAL DAN KEPUTUSAN

Dari mana depa mai

Mau lihat ini juga

Recent Posts