Tingkatkan traffic anda di sini

Jana Pendapatan Di Sini

Tuesday 30 April 2013

Hari Pekerja.. Betul ke atau ada Perkara yang lain???

Haaa..kali ni best..saya dapat topik ni bile saya mengunjungi satu blog. saya pekerja swasta tapi dapat cuti gak. 1 Mei..tarikh yang misteri. Kenapa x tarikh lain? Kenapa tak 1 Jun? Kenapa tak 1 Oktober? Kenapa tak 1 Mac?(my bufday) Situasi sama dengan tarikh 1 April..sangat berkait rapat dengan Yahudi and the gang.. Ketibaan 1hb Mei amat dinanti-nantikan oleh semua pekerja awam dan swasta seluruh dunia. Tarikh lebih popular oleh kebanyakan orang sebagai tarikh Hari Pekerja kerana ia merupakan hari cuti bagi semua pekerja-pekerja yang‘makan gaji’. Tarikh 1 Mei juga adalah hari ‘kegusaran’ bagi sesetengah pemimpin kerajaan di mana-mana negara dunia kerana ia merupakan tarikh kebiasaan kesatuan-kesatuan sekerja melakukan mogok umum, bantahan, perhimpunan dan sebagainya. Maka tarikh 1 Mei bukanlah tarikh favourite bagi sesetengah pemimpin kerajaan. Banyak sebenarnya peristiwa yang berlaku pada 1mei ni..tapi saya nak fokuskan peristiwa yang berkait rapat dengan Dajjal2 kecik ni (proksi jahat). Macam Illuminati, freemasonry dan macam2 lagi. Saya akan bgtau sedikit demi sedikit.


No comments:

Post a Comment

Kami memerlukan sumbangan anda untuk menaik taraf blog ini.Sila click iklan di bawah untuk menderma

KEDUDUKAN SEMASA LIGA SUPER, JADUAL DAN KEPUTUSAN

Dari mana depa mai

Mau lihat ini juga

Recent Posts