Tingkatkan traffic anda di sini

Jana Pendapatan Di Sini

Friday 22 March 2013

Kisah di kedai mamak

Suatu hari di kedai mamak, seorang lelaki bertanya kepada seorang Mamakyang bekerja di situ..

Ahmad : dey Mamakapa password WIFI kat sini?
Mamak: apa WIFI??
Ahmad : ini kedai punya internet la..
Mamak: Ooo..itu macam kalu, password dia tujupakale jugak
Ahmad : hah??
Mamak: “tujupakale..!”
Ahmad : Apa tu..??
Mamak: Aiyoo..awak tanya passwordkan... tujupakale la..
Ahmad : Password dia tajupakale..!
Mamak: ya... tujupakale

Ahmad pun menaip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E. (ternyata salah)

Ahmad : dey, Mamakapa password dia??
Mamak: tujupakale la…sudah tanya banyak kali jugak..aiyoo!!
Ahmad : kau bagi salah la, tu yg aku tanya balik
Mamak: mana ada salah..tujupakale
Ahmad : tak boleh la dey!!
Mamak: boleh la…
Ahmad : ko datang sini tengok aku taip..(Mamaktu pun datang) kalo tak boleh kepala ko aku tuju!
Mamak: aiyoo abang jangan marah la..awak satu kali saya tengok (Ahmad pun taip)
Ahmad : ko tengok aku taip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E… tengok, mana dapat!!
Mamak: dey, abang mari sini saya taip..awak kasi tekan salah butang jugak..
Ahmad : eh, ye ke…kau tekan la
Mamak: ini macam tekan la 7777
Ahmad : “ini TUJUH EMPAT KALI..!!”
Mamak: betul la saya cakap tujupakale..
Ahmad : %@$#@%#!!!!….

No comments:

Post a Comment

Kami memerlukan sumbangan anda untuk menaik taraf blog ini.Sila click iklan di bawah untuk menderma

KEDUDUKAN SEMASA LIGA SUPER, JADUAL DAN KEPUTUSAN

Dari mana depa mai

Mau lihat ini juga

Recent Posts