Tingkatkan traffic anda di sini

Jana Pendapatan Di Sini

Tuesday 11 June 2013

Sedikit Latar Belakang Farid Kamil




Farid Kamil (lahir Farid Kamil bin Zahari: 5 Mei 1981) adalah seorang pelakon Malaysia. Beliau adalah seorang model lelaki terkenal menjadi pelakon dan boleh dikatakan salah seorang pelakon lelaki yang paling terkenal (kerana Rosyam Nor pada tahun 1990) di Malaysia sehingga sekarang. juga telah digelar "Hero Melayu" (bermaksud; Hero Melayu) untuk beberapa persembahan cemerlang beliau dalam siri drama dan filem yang sama. Sehingga kini,Farid Kamil juga telah diberikan sebagai  penulis play skrin serta pengarah filem untuk kerja-kerja beliau dalam Remp-It V3.

Pada tahun 2010, Kamil berkelulusan dari Universiti Teknologi MARA (UiTM) Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Seni Persembahan. Kamil juga telah menjadi salah satu pelakon yang paling bernasib baik kerana dia adalah cukup bertuah kerana telah diberi petunjuk oleh dalam Pemangku oleh pelakon terkenal; Ahmad Yatim.

Farid Kamil telah terikat dan dikaitkan dengan beberapa pelakon. Pada 16 Oktober, ia telah mengesahkan bahawa beliau terlibat dengan Diana Danielle dan berkahwin pada 3 November 2012.

No comments:

Post a Comment

Kami memerlukan sumbangan anda untuk menaik taraf blog ini.Sila click iklan di bawah untuk menderma

KEDUDUKAN SEMASA LIGA SUPER, JADUAL DAN KEPUTUSAN

Dari mana depa mai

Mau lihat ini juga

Recent Posts