Tingkatkan traffic anda di sini

Jana Pendapatan Di Sini

Saturday 22 June 2013

Review of World War Z



 


 " World War Z," yang boleh menjadi seram zombie paling menghiburkan mempunyai sentuhan yang suspenseful claustrophobia tinggi . Namun, ia adalah satu bentuk yang sangat berbeza daripada perayaan zombie (yang lebih dikenal"The Walking Dead"). Ia adalah besar m luas dan hebat, ia adalah benar-benar pesta global pertama mayat hidup." World War Z" telah dipertingkatkan, tetapi ia bukan bising.

Di Philadelphia, di mana Gerry Lane (Brad Pitt), isterinya (Mireille Enos) dan dua orang anak perempuan mereka (Sterling Jerins dan Abigail Hargrove) memandu dari rumah pinggir bandar mereka ke arah pusat bandar,krtika terdapat bukti membimbangkan pertama virus zombi, tanda-tanda amaran kerosakan: kesesakan lalu lintas yang sangat teruk, letupan sudut jalan, polis, dan, akhirnya, zombie mengganas.

Brad Pitt: Dari 'Dallas' kepada ' World War Z'

Apabila orang dalam " World War Z" mendapatkan digigit dan bertukar menjadi undead fanatik, penukaran berlaku begitu cepat, tanpa berlaku terformasi yang sangat ganas. Mereka tersungkur di atas tanak seketika. Bertukar menjadi zombe dalam 10 saat sahaja.`

Adegan awal yang berlaku di Korea Selatan, di mana Gerry kelihatan lebih mayat yang berdebu Pesakit Zero, mempunyai creepiness didiamkan, tetapi " World War Z" mendapati suasana yang tersendiri gangguan besar-besaran selepas Gerry tiba di Yerusalem, di mana Israel mempunyai didirikan dinding sekitar bandar untuk menjaga zombie keluar. Dan akhirnya gagal menyekat Zombie.

" World WarZ" meningkatkan beberapa mood vérité-wahyu itu, serta kelajuan yang menakutkan dengan mana zombi bergerak. Namun, ini adalah sebuah filem yang lebih pelbagai dan mengejutkan, yang dibina di sekitar prestasi Pitt sebagai seorang lelaki keluarga yang mesti meninggalkan isteri dan anak-anak perempuannya di atas kapal arahan PBB kerana dia ditugaskan ke satu tempat.

 Gerry, Pitt adalah seorang yang cool, berani, bersemangat,mempunyai  belas kasihan yang tinggi

Kepentingan untuk hidup terus mendapat sangat-sangat penting. Serangan zombie di atas kapal kapal terbang bagaikan mimpi buruk yang berlaku. Dan akhirnya kapal terbang terhempas. Kemudian Pitt tiba di World Health Organizationn, di mana dia mesti berani masuk ke dalam peti besi makmal untuk mendapatkan penawar.

"World War Z" bertukar prospek akhir dunia kita menjadi sesuatu yang huru-hara dan menakutkan, dan pada masa yang sama, menarik untuk tontonan umum. Bagi Cuma biasa saja . Gred: B+.


No comments:

Post a Comment

Kami memerlukan sumbangan anda untuk menaik taraf blog ini.Sila click iklan di bawah untuk menderma

KEDUDUKAN SEMASA LIGA SUPER, JADUAL DAN KEPUTUSAN

Dari mana depa mai

Mau lihat ini juga

Recent Posts